hodpress.hu
  • facebook
  • twitter
  • google_plus
  • Email
hodpress.hu

Új logóval néppártosodik tovább a Jobbik

By Tarnay Kristóf Ábel on 2020.05.19. kedd

Félbevágott hashtag.

Az egykoron még acélbetétes bakancsban cigánytelepeken menetelő párt ma már a gerilla közösségi médiás marketing rejtelmeit is tanulja: tegnap egy, a profilképük helyére rakott kérdőjellel és a 10 órás időponttal csigázták a hallgatóságot, míg nem lehullt a lepel, új dizájnt és új logót kapott a párt.

Ugyanez így néz ki a pártelnök saját oldalán:

Vélhetően az új logó könnyebben kezelhető, mint a párt korábbi „címere”. A hivatalos oldalukon és a legtöbb helyi Facebook-oldalon még nem cserélték le, a hódmezővásárhelyi alapszervezet viszont gyors volt, ők már adaptálták is a rebrand-elt layout-ot. Reméljük, hamarosan a TikTok-on is viszontláthatjuk őket egy kreatív influencer marketing kampány keretében…

Jobbiklogómarketingpártok
  • Ország-világ
Megosztás
Ajánlott írás

Saját béketervvel állna elő az USA felé Ukrajna, Franciaország és Nagy-Britannia

Felelőtlen adómentesség – egy szitkom poénja kelt életre

Elon Musk szerint itt az ideje kilépni a NATO-ból és az ENSZ-ből

Orbán a Trump-Zelenszkij találkozóról: Amit tegnap láttunk, az egy rossz dolog volt

Zelenszkij a közösségi médiában reagált a botrányos washingtoni találkozóra

Orbán Balázs könyvet ír doktori védésének tanulságairól és a vele járó politikai dzsihádról

Magyar Péter: nem szeretnénk az első közös orosz-amerikai gyarmat lenni

  • Címlap
  • Adatkezelési tájékoztató
  • Média ajánlat
  • Impresszum
  • Hír archívum
  • Facebook
  • Instagram
  • Werkblog
Asztali nézet